dimarts, 16 d’octubre del 2012

Radikal Marbrava 2012. 13/10/2012

El passat dia 13/10 es va disputar la Radikal Marbrava, una travessía que s'ha convertit per mèrits propis en la prova d'aigües obertes  de referència ( almenys per mi). En la seva versió llarga uneix Calella de Palafrugell i Llafranc passant per les Formigues ( 7 Km). La curta les uneix directamente, al costat del camí de ronda ( 1,5 Km).

No amant de repetir, és l'unica que he participat en totes les edicions. Constitueix la síntesi del que m'agrada trobar en una travessía ( gran ambient humit, entorn espectacular, competició....).

La Radikal, és la travessía que fa que tinguis ganes de seguir en això de les aigues obertes. Aquest any ha sigut especial; quan fa dos anys vaig participar en la primera edició ( que es va anular pel mal temps), només estavem apuntats del CNT el meu company de batalles Quim i jo. Aquest any fins a dotze exnedadors i ex WP del CNT vaig contar. Una sorpresa majúscula trobar-me amb algunes cares després de tant de temps....per compartir, aquest cop,  aigua salada. Una gran alegria i per mi el millor de la meva Radikal 2012.

Podria redactar una crònica narrant les meves sensacions a l'aigua, que vaig perdre el rumb ( com sempre) al sortir del primer avituallament  i van haver d'anar a buscar-me a tocar de les Formigues, que em vaig trobar molt bé pel poc volum de metres que estic nedant, que s'em va fer curta, que la sortida va ser estressant!!!!...., em quedo amb el petit relat de l'organització:

" el cap de setmana va ser especial pels qui com nosaltres, sentiu la crida de l'aigua.

Acabava de sortir el sol i poc a poc els quasi 700 neoprens escalfant a la vora del mar, despertant en silenci a la petita platja de Calella. Discrets guerrers d'una batalla imposible on no hi ha distinció de sexe, ni edat, ni lloc de procedència. Tots animats per la metixa idea, nedar.

Va ser increible, vosaltres i l'aigua. Veure-us sortir, nedar i arribar. Fent honor a l'esperit amb el que sortiu, nadeu i arribeu cada dia d'entrenament en solitari. Ahir va ser especial perque el millor de l'aigua es compartir-la, compartir-la amb vosaltres..."

Amb ànsia de enganyar a més excloros terrassencs, ja queda menys per la Radikal 2013!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada